Concluzia sezonului estival 2014: creşte cererea pentru hotelurile de 4* cu All Inclusive

Concluzia sezonului estival 2014: creşte cererea pentru hotelurile de 4* cu All Inclusive

Bibi Touring, touroperator specializat exclusiv pe turism intern, ne oferă concluziile evoluției turismului pe litoralul românesc în acest sezon estival!

 

Litoralul românesc: topuri şi cifre

Iată topul vânzărilor la hoteluri:

1. Hotelurile Victoria (3 stele all inclusive), Best Western Savoy (4 stele all inclusive) şi Aurora (2 stele) din Mamaia.

2. Complex Dunărea (3 stele), Union (3 stele) şi Fortuna (3 stele) din Eforie Nord.

3. Hotel Delta (3 stele), Capitol (3 stele) şi Olimpic (3 stele) din Jupiter

4. Complex 2D (3 stele all inclusive), Sara (3 stele) şi Dacia (2 stele) în Neptun.

Concluzia principală a vânzărilor pentru 2014 este creşterea cererii pentru hoteluri de 4* cu all inclusive.

Înscrierile timpurii au reprezentat 30% din total vânzări litoral în primele 7 luni faţă de 13% în anul 2012

– Mai puţin de 10% dintre turiştii care au ales litoralul provin din Bucureşti.

– Renovarea falezei şi alte investiţii făcute în Mamaia justifică creşterea cererii pentru această staţiune.

– Jupiter devine staţiunea preferată de familiile cu copii, pe măsură ce Mamaia se orientează spre clubbing.

– Se dezvoltă sistemul all inclusive şi în zona sudică a litoralului.

– Ponderea familiilor cu copii a ajuns la o treime în 2014 faţă de 20% în 2012

Bibi Touring Touroperator anunţă că în luna iulie 2014 a depăşit  vânzările din întreg anul 2013.

Deşi vremea a fost foarte schimbătoare şi începutul de sezon a fost afectat, vânzările din mai şi iunie fiind sub nivelul prognozelor iniţiale,  am reuşit să avem o creştere importantă şi în acest sezon dificil, depăşind în primele 7 luni ale acestui an vânzările întregului an 2013.  Aceasta, după ce în 2013 am dublat practic vânzările din 2012.

De la bun început, Bibi Touring a crezut în potenţialul României şi în ideea de a dezvolta o afacere în turism promovând doar ţara noastră. Motivele acestei creşteri? Am investit în marketing şi în promovare, am editat prima Enciclopedie pentru litoralul românesc, catalogul Best Deals precum şi primul catalog dedicat Deltei Dunării – o zonă turistică în care credem cu toată convingerea. De asemenea, am dezvoltat reţeaua naţională de agenţii partenere, iar în acest an am organizat primul BIBI Master InfoTrip cu 160 de agenţi de turism din 3 ţări.  Am lansat multe oferte speciale dedicate vacanţelor în România precum şi o nouă platformă de rezervări online B2B, www.bibi-touring.ro, în care sunt prezentate oferte speciale, promoţii, topuri”, declară Adrian Voican, directorul general Bibi Touring Touroperator.

În funcţie de vânzările Bibi Touring, topul staţiunilor este condus de Mamaia, cu o pondere de 55% din vânzări. Aceasta este urmată de Eforie Nord (pondere 11% din vânzări), Jupiter (pondere 7% din vânzări), Neptun şi Venus.

Bibi Touring Touroperator – membru al Christian Tour Group – a înregistrat, în ultimii doi ani, cea mai mare dinamică a creşterii între agenţiile de turism româneşti specializate pe turism intern.

 

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

TUI TravelCenter România a împlinit 3 ani

În luna septembrie a acestui an s-au împlinit trei ani de când Grupul Eurolines a lansat pe piaţa românească brand-ul TUI TravelCenter, în urma semnării unui parteneriat strategic cu cel

Editorial 0 Comments

A plouat cu acorduri muzicale la Ziua Lacului Vidraru

A plouat cu acorduri muzicale la Ziua Lacului Vidraru Sambata, 7 iulie, voia buna a cupris zona Capataneni de la poalele cetatii Poienari. Proiectul “Ziua Lacului Vidraru” a fost finantat

Editorial 0 Comments

Noile povești ale Dunării: “Floating Conference 2015”

Timp de 10 zile, de pe 15 pe 25 iunie, nava de croazieră Steaua Deltei a purtat pe Dunăre mai bine de 500 de participanți la o Conferință Plutitoare (“Floating

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!