Forbes a organizat o gală pentru cele mai cool branduri ale prezentului

Forbes a organizat o gală pentru cele mai cool branduri ale prezentului

Forbes România a organizat pe 20 noiembrie Gala Forbes COOL, eveniment care a adus în lumina reflectoarelor cele mai cool branduri ale prezentului și a marcat lansarea celei de-a treia ediții a Topului FORBES “100 Cool Brands ale noii generații”.

Topul FORBES „100 Cool Brands ale noii generații”,  realizat împreuna cu agenția de coolhunting ANTZ, oferă o radiografie de ansamblu a fenomenului ,,cool” în România și în plan internațional, dar și o perspectivă de viitor în materie de tendințe.

Aflată la a treia ediție, Gala Forbes COOL a celebrat și premiat brandurile care au reușit, în ultimul an, să-și comunice mesajul într-un mod suficient de original și de elocvent pentru a intra în grațiile unei categorii de public despre care se vorbește tot mai mult în ultimii ani. Cei pe care îi numim uneori hipsteri, alteori formatori de opinie, dar cărora noi preferăm să le spunem trendsetteri: cei care dau tonul, fac parte din generația care mișcă trenduri și vor să schimbe lumea având ca punct de plecare brandul lor personal.

Topul „100 Cool Brands in 2014” a fost stabilit în urma selecției, exprimării și analizei opiniei a 120 de formatori de opinie/trendsetteri români. Lista de mărci care au intrat în competiție cuprinde 300 de branduri, selectate pornind de la documentarea amănunțită pe mai multe media de informare (rapoarte din diverse domenii, publicații și bloguri).

Criteriile care au stat la baza discuțiilor, chestionarelor, analizelor împreună cu cei 120 de formatori de opinie (panelul de studiu de coolhunting) au avut la bază următoarele caracteristici: inovație, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate și responsabilitate.

Selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor au fost realizate de Antz, agenție de coolhunting care “scanează” și contextualizează evoluția comportamentului consumatorilor – influencers din estul Europei, în căutarea celor mai interesante și mai pline de potențial tendințe de consum, atitudini și mentalități.

Topul FORBES “100 Cool Brands ale noii generații” a fost editat de Forbes România, ediția românească a celei mai vândute reviste de business-lifestyle din lume.

În 2014, pentru al treilea an la rând, Apple este cel mai cool brand din topul FORBES “100 Cool Brands ale noii generații” și, totodată, cel mai cool brand din tehnologie.

Pentru lista completă de premianţi, accesaţi Forbes România

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

De vazut & savurat 0 Comments

SERVE Ceptura, acolo unde vinul se face cu pasiune

  Frumoasă zi de octombrie, cu soare strălucitor dar cu dinți, cât să porți cu eleganță o eșarfă la modă. Vizităm prima cramă privată din România, creată în 1995 de

De vazut & savurat 0 Comments

Patria Vinului, la 100 km de București

Podgoria Dealul Mare, unde se află și viile celor de la SERVE Ceptura, este cunoscută mai ales sub denumirea de "Patria Vinului", având o tradiție viticolă străveche, deoarece dealurile din

De vazut & savurat 0 Comments

Interviu cu un bucătar pasionat – Chef Florin Ivan

L-am cunoscut la Cherhanaua Ancora și pe bucătarul șef Florin Ivan, care a construit, alături de colaboratori, un meniu ce te duce imediat cu gândul la marea cea mare și

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!