În 2017 va fi bătaie pe locurile de cazare din Grecia și din Spania

În 2017 va fi bătaie pe locurile de cazare din Grecia și din Spania

În timp ce Turcia se confruntă cu cea mai mare criză la capitolul turism, Grecia și Spania sunt considerate de către experții în turism, marile câștigătoare din topul destinațiilor mediteraneene. Potrivit lui Dragfoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România, în cele două țări există hoteluri care în acest moment sunt ”stop sales”, adică au epuizat toate spațiile de cazare.  

”Cele mai căutate destinaţii în 2017 vor fi în continuare România, Grecia şi Spania, vedetele campaniei de Early Booking”, a declarat Dragoș Anastasiu, președintele Eurolines Group, potrivit căruia totalul vânzărilor de pachete turistice interne a înregistrat, în 2016, o creştere de 86% faţă de anul anterior.

Avem cu 10% mai mulţi turişti străini care au ales să viziteze ţara noastră, iar tendinţa rămâne ascendentă. În anul 2016, până la luna octombrie, sosirile de turişti străini au crescut cu 10%, iar inoptări cu 8,5%. Turiştii românii au reprezentat 77%, iar cei străini 23%, principalele ţări generatoare de incoming fiind, potrivit aceleiași surse, Germania, Israel și Italia.

”Evoluţia de până acum ne ambiţionează să avem drept obiectiv ca destinaţia România să reapară în cataloagele tipărite ale TUI, liderul mondial al turismului, pentru sezonul de vară 2018.
Vrem, astfel, să contribuim şi noi esenţial la obiective care ni se par pe cât de importante, pe atât de realizabile pentru o industrie care ar trebui să fie prioritară pentru România: minimum 30% pondere turişti străini şi 10% contribuţie a turismului la PIB.

Dincolo de implicarea la nivel de promovare şi vânzare a produslui turistic, Grupul Eurolines a investit deja în locaţii hoteliere de excepţie, precum Greeen Village Resort în Sfântu Gheorghe / Delta Dunării sau Valea Verde / Cund – Transilvania şi urmăreşte să lărgească portofoliul cu facilităţi similare de cazare care s-ar putea regăsi în conceptul şi platforma RoBeLo (www.robelo.ro, Romanian Best Locations)”, a subliniat Anastasiu.

Grupul Eurolines mizează în 2017 pe Români

  • Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 21 de companii, a crescut în 2016 cu 13% şi a ajuns la 125 milioane euro.
  • Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 23% faţă de 2015.

Cinci ani de TUI TravelCenter în cifre

  • Creştere de la 26,8 milioane euro în 2011 la 86,5 milioane euro în 2016 ;
  • Numărul de agenţii a crescut de la 52 la 80;
  • 11 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI în Turcia, Grecia şi Spania.

Autor: Corina Rob

 

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Util in vacanta 1Comments

Mic ghid de bună purtare pentru turiști. Ofurile proprietarilor de pensiuni și hoteluri

Credem cu tărie că rețeta unei vacanțe reușite nu ține doar de destinațiile pe care le alegi și de peisajele pe care le întâlnești, ci de atmosfera în care îți

Util in vacanta 0 Comments

In Transylvania, festivalul de muzică din mijlocul pădurii

Între 20 şi 23 august 2015, are loc In Transylvania, un festival cu muzică, activităţi de aventură, workshopuri, jocuri, competiţii sportive, multă distracţie şi voie bună. Este o evadare în

Vacante active 0 Comments

Călătorii în țări străine pentru evadarea dintr-un escape room

Turismul poate căpăta diverse nume, în funcție de scopul călătoriei. Știm deja despre turismul medical, turismul religios, turism montan, ba chiar și turism de poker. Acum se formează, încet, încet,

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!