Lufthansa l-a prezentat pe noul director pentru România şi Moldova

Lufthansa l-a prezentat pe noul director pentru România şi Moldova

Pe 14 martie, în cadrul unei conferinţe de presă organizate la Hotelul Radisson Blue Bucharest, Grupul Lufthansa şi-a prezentat evoluţia în anul ce a trecut şi s-a vorbit despre noutăţile anului 2014. Astfel, în 2013, numărul de pasageri transportaţi de Lufthansa a crescut cu 1,85%, în raport cu anul 2012. În 2013, Grupul a transportat 1.378.639 de pasageri pe rutele dintre România şi hub-urile sale din Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Zurich şi Viena.

A fost prezentat cu această ocazie presei şi domnul Antonio Tassone, desemnat în februarie anul acesta General Manager Lufthansa pentru România şi Moldova. Antonio Tassone se află alături de Grupul Lufthansa din anul 2010, având misiuni în Franţa şi Italia, până în prezent.

Anul 2014 aduce mai multe zboruri din România către Munchen şi Viena şi se păstrează frecvenţa zborurilor din Sibiu către Munchen, de două pe zi, care au fost inaugurate anul trecut. Ca o altă noutate a anului, zborurile dintre România şi Germania sunt echipate cu Noua Cabină Europeană Lufthansa, cu fotolii de piele şi un spaţiu personal mai generos, atât pentru pasagerii Business Class, cât şi pentru cei de la Economy Class.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

EVENIMENTELE LUNII 0 Comments

Încep festivalurile de toamnă, în toată Europa, dar și în țară

Ce dacă se termină vacanța! Putem prelungi puțin distracția în luna septembrie, la petrecerile sau festivalurile organizate în marile orașe din țară sau de prin marile orașe europene.  22 de

Turist in Romania 0 Comments

Muntele făcut din poruncă împărătească şi Uriaşii care se jucau cu pietrele

Istorii povestite prin viu grai şi devenite legendare. Probabil că nu există loc însemnat pe pământul ţării care să nu aibă parte de cel puţin o legendă. Inventiv, românul a

Turist in Romania 0 Comments

Schimbare in strategia de promovare a BRANDULUI de turism

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a decis de curand modificarea modului de promovare a brandului national de turism. Altfel spus, s-a dorit trecerea de la promovarea axata pe eveniment

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta