Mii de români vor, de Paște, distracție în stil pescăresc, în Delta Dunării

Mii de români vor, de Paște, distracție în stil pescăresc, în Delta Dunării

Delta Dunării poate fi considerată, din acest an, una dintre destinațiile preferate de români pentru petrecerea Paștelui, în perioada 6-9 aprilie fiind așteptați la hotelurile și pensiunile din această zonă peste 2.000 de turiști, de patru ori mai mulți decât în anul trecut, potrivit unui studiu al Green Village, resortul de patru stele din Sfântu Gheorghe administrat de Eurolines Group.

Dacă în anii anteriori cele mai multe dintre structurile de cazare din Delta Dunării erau închise de Paște, din lipsă de clienți, în 2018 lucrurile s-au schimbat radical: cele mai multe hoteluri și pensiuni se deschid pentru turiști în această perioadă. Practic, sezonul în Delta Dunării debutează de Paște, față de acum câțiva ani, când sezonul începea la sfârșitul lui mai – începutul lunii iunie. Sunt structuri de cazare care vor organiza Paștele atât în Sfântu Gheorghe, Sulina și Crișan, cât și în Jurilovca, Sarichioi și alte zone din Delta Dunării.

„Din estimările noastre, zona Tulcea-Delta Dunării va atrage în acest an, de Paște, mai mult de 2.000 de turiști în structurile de cazare clasificate, de peste patru ori mai mulți decât cei care au ajuns anul trecut”, a declarat Laurențiu Butuc, Directorul General al Green Village Resort. El explică această creștere a numărului de turiști printr-un cumul de factori: numărul structurilor de cazare din Deltă e în creștere, apar tot mai multe hoteluri și pensiuni de calitate, iar nivelul serviciilor crește și el, de la an la an. În paralel, în ultimii ani începe să se contureze un parteneriat între operatorii privați și autoritățile locale pentru promovarea Deltei, care începe să dea rezultate. Pe de altă parte, din ce în ce mai mulți turiști vor să schimbe clasicele destinații de Paște pe care le-au tot vizitat în anii trecuți și caută ceva inedit, iar Delta este una dintre opțiuni. După minivacanța de Paște, Delta se redeschide de 1 Mai, care a devenit o altă perioadă în care încep să vină tot mai mulți turiști în această zonă. În anii trecuți, multe hoteluri și pensiuni din Deltă nici măcar nu luau în calcul Paștele și, cu atât mai puțin, 1 Mai. „La Green Village, de exemplu, mai avem doar zece camere libere pentru Paște, din totalul de 90, iar pentru 1 Mai suntem ocupați 100%. Un pachet de trei nopți de cazare, cu mic dejun și cină, iar în ziua de Paște cu prânz inclus și cină pescărească acompaniată de un cor ucrainean, costă 170 de euro de persoană. Din meniu nu lipsesc bucatele tradiționale”, a mai spus Laurențiu Butuc. El a adăugat că rezervările pentru Paște și 1 Mai au început la sfârșitul lui ianuarie. Cei mai mulți români care și-au rezervat pachete de Paște în Deltă sunt cupluri între 30-35 de ani, dar și familii cu copii, precum și persoane cu vârste între 55 și 60 de ani. De Paște vin în Deltă și corporatiști, și funcționari publici, dar și pensionari. Unii dintre ei au ajuns anul anterior de Crăciun și Revelion, iar acum revin de Paște, ca să vadă cum arată Delta și primăvara. Sunt turiști din toată țara, și din București, dar și din Constanța și zonele limitrofe. Cei care ajung de Paște în Deltă vor putea admira explozia de verde și natura în haine de sărbătoare, având privilegiul să asiste în direct la migrația păsărilor care se întorc din zona Mediteranei și din Africa, înveșmântate în penaj nupțial. Turiștii se vor putea plimba pe mai toate canalele, debitul apei Dunării fiind mai mare primăvara și permițând accesul în zone, altfel, greu sau deloc accesibile. Fiind mai puțin aglomerat decât vara, turiștii se vor putea bucura mai mult de tot ce are de oferit Delta Dunării.

Despre Green Village Resort

Resortul Green Village 4*, din localitatea Sfântu Gheorghe, din Delta Dunării are 90 de camere duble, fiecare cu o terasă generoasă, apartamente cu 2 și 3 dormitoare și penthouse-uri cu vedere la lacurile și canalele Dunării. 2018 este cel de-al patrulea an de funcționare al Green Village Resort de la preluarea sa de către Eurolines Group, fiind și prima investiție hotelieră a grupului condus de Dragoș Anastasiu. Locația a încheiat anul trecut cu o cifră de vânzări de aproximativ 2,2 milioane euro, cu 22 % mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat resortul de patru stele a crescut în 2017 cu 10 % comparativ cu 2016 și a depășit 11.000 persoane. Pentru 2018, administratorii locației estimează o cifră de vânzări mai mare cu 15% față de nivelul din 2017 şi o continuare a investițiilor, bugetată la aproximativ 300.000 euro.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Turist in Romania 0 Comments

Filadelfia Grup, primul workshop în Bucureşti

Cu două zile înainte de a veni primăvara, Filadelfia Grup, cu sediul în Bistriţa, a organizat un worshop în Bucureşti, cu peste 120 de participanţi, pentru a vorbi despre destinaţiile

Turist in Romania 0 Comments

Eduard Hellvig: Turismul a fost tratat doar din perspectiva promovării

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Eduard Hellvig, consideră că cea mai mare problemă in ceea ce priveste turismul este ca acesta a fost tratat la nivel guvernamental doar din perspectiva

Turist in Romania 0 Comments

Parcursuri de sănătate, la Breaza

Asociația Dezvoltăm Breaza organizează parcursuri de sănătate, în toate cele patru anotimpuri. Breaza este renumită de mult timp pentru calitatea aerului său şi pentru efectele pozitive pe care acesta le

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta