România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Criza economica vs turism: reusita tine de adaptare

Lunile de toamna ne aduc bilantul sezonului turistic si, contrar tuturor asteptarilor, sectorul turistic a reusit sa se adapteze la criza economica. Trendul ascendent a fost sustinut si de catre

Editorial 0 Comments

Catalogul Force Tourism destinat jud. Cluj a iesit din tipar

Saptamana trecuta, Cluj Napoca ne-a devenit gazda vreme de 3 zile, oferindu-ne ospitalitate si surprize placute la mijloc de toamna. Prima dintre acestea a fost lansarea catalogului Force Tourism, editia

Editorial 0 Comments

Voi cum stați cu dragostea, acum, în luna lui Valentin?

Când zici februarie te gândești la ciocolată, la bomboane, la inimoare, la primăvară. Parcă nu mai contează că e lună de iarnă veritabilă, nici măcar anul ăsta, când are 29

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!