4 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc în presa germană

4 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc în presa germană

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) va organiza în perioada martie 2014 – mai 2015 o licitaţie pentru a desemna o agenţie care să gestioneze o campanie media în presa germană. Valoare proiectului atinge o sumă maximă de 3,9 milioane de euro. Astfel alocarea bugetului destinat promovării TV se va face pentru trei posturi TV din Germania (două generaliste şi unul cu profil de turism), pentru presa scrisă se va împărţi între două ziare cu circulaţie importantă, trei publicaţii specializate în turism şi trei reviste. Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, pentru reclamele la televiziune fiind alocaţi 1,957 milioane de euro iar pentru presa scrisă 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunţ publicat de ANT. Agenţia care va gestiona proiectul trebuie să aloce reprezentanți pentru implementarea şi urmărirea desfăşurării proiectului, aceștia făcând dovada a minim trei ani de experienţă în domeniu. Este obligatorie prezentarea de către participanţii la licitaţie a unui acord scris sau a unei convenţii scrise stabilite între ofertant şi posturile TV, respectiv publicaţia propusă de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat în oferta tehnică, precum şi a condiţiilor financiare ofertate. Potrivit ANT va fi aleasă oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Autoritatea Naţională de Turism are disponibili pentru promovarea turismului românesc în următorii doi ani 55 de milioane de euro, fonduri europene.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Turist in Romania 0 Comments

Prin Valea Jiului, pentru turism extrem

Cu un traseu în lungime de 35 de kilometri, pe care se află peste 80 de cascade și în care viteza apei ajunge la 40 de km/h, Defileul Jiului reprezintă

Turist in Romania 0 Comments

Lufthansa l-a prezentat pe noul director pentru România şi Moldova

Pe 14 martie, în cadrul unei conferinţe de presă organizate la Hotelul Radisson Blue Bucharest, Grupul Lufthansa şi-a prezentat evoluţia în anul ce a trecut şi s-a vorbit despre noutăţile

Turist in Romania 0 Comments

Rendez-Vous cu ”Alice în Țara Minunilor”, la ceainărie, în Pitești

Ceaiul rămâne una dintre băuturile preferate, mai ales în zilele înfrigurate de toamnă. În această periodă, cei mai mulți sunt în căutare de locuri primitoare, dar și cu cele mai

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!