Șanse egale pentru femei, în mass-media!

Șanse egale pentru femei, în mass-media!

Iată o frumoasă șansă pentru femeile care doresc să lucreze în domeniul mass-media. Astăzi, 23 iulie 2014, S.C. Blockbuster Media S.R.L., în calitate de solicitant, şi Asociaţia Jurnalism pentru Şanse Egale (JSE) în calitate de partener, au anunțat lansarea proiectului „Media FEM – Şcoala Naţională de Jurnalism”.

Demarat în data de 05.05.2014, cu perioadă de implementare de 18 luni şi cu o valoare totală de 17.129.034 RON, proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Obiectivul general al proiectului este promovarea principiului egalității de șanse și de gen în cadrul comunităţii mass-media atât prin instruirea membrilor activi, cât şi prin calificarea şi recalificarea celor care lucrează deja în domeniu sau a celor care doresc să intre în această comunitate. În acest sens, Blockbuster Media (beneficiar) şi Asociaţia Jurnalism pentru Şanse Egale (partener) anunţă înfiinţarea la Bucureşti a Media FEM – Şcoala Națională de Jurnalism în care 616 femei vor fi pregătite pentru meserii ce susţin activităţi de bază în domeniul mass-media: reporter, cameraman, operator procesare audio-video (editori imagine), regizor emisie, cosmetician, coafură şi operator validare şi prelucrare date. Cursurile, cu durata de 14 luni, sunt GRATUITE, iar pentru o parte dintre participanţi vor fi acordate subvenţii şi premii. De asemenea, pentru 140 de experţi şi operatori mass-media vor fi organizate sesiuni de instruire în domeniul egalităţii de şanse şi de gen.

Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 18 luni şi are adresabilitate directă către 756 de femei, de operatori şi de experţi mass-media, aparţinând regiunilor de dezvoltare Bucureşti-Ilfov şi Sud Muntenia (Argeş, Dâmboviţa, Prahova, Teleorman)

.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Editorial Mai

Este mai şi avem 4 săptămâni să ne bucurăm de natură. În munţi ajungem pentrunatura carene seduce prin miros şi culori. Iar la mare, pentru plaja curată şi liniştea dinaintea

Editorial 0 Comments

Oferiți-vă amintiri de călătorie! Sunt pentru toată viața!

”Satisfacția legată de o călătorie reușită durează mult mai mult decât cea produsă de cumpărarea unor lucruri noi”, arată un studiu psihologic recent, care le poate pune pe gânduri chiar

Editorial 0 Comments

Delta Dunarii si izvoarele termale – puncte de atractie pentru turistii straini

In ultimele saptamani, odata cu inceperea noului an, sectorul turist romanesc pare sa beneficieze de o noua abordare in ceea ce priveste strategia de promovare catre segmentul turistilor straini. Altfel

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!