Portuguese Fest, în Bucureşti

Portuguese Fest, în Bucureşti

Pentru câteva zile, bucureştenii au asistat la a doua ediţie a Portuguese Fest, manifestare cu specific portughez, care s-a desfăşurat în incinta restaurantului Gallo Nero. Evenimentul organizat cu sprijinul Ambasadei Portugaliei la Bucureşti este al doilea, dintr-o serie de 10 evenimente pe care organizatorul, Portuguese Management, urmează să le aducă în atenţia publicului din România în sezonul primăvară – vară 2014. Cei prezenţi, personalităţi alese, reprezentanţi ai comunităţii de business, cât şi reprezentanţi ai mass-media au făcut cunoştiinţă cu o gamă largă de produse portugheze, naturale, ecologice, cu tradiţie, pline de istorie, pline de autentic, produse venite din inima latinităţii şi care vorbesc de la sine despre un mod de viaţă. De asemenea, toţi cei prezenţi au asistat şi la un impresionant show culinar, unde s-au evidenţiat langustele, alături de creveţi, calamar şi scoici. Apoi, cei prezenţi au fost răsfăţaţi, gustând din sălbaticul peşte Bacalhau şi, nu în ultimul rând, în aplauzele tuturor s-a pregătit porcul iberic.

Portuguese Management este singura companie din România care a primit girul Guvernului Portughez să comercializeze şi să promoveze, în România, o vastă gamă de produse portugheze, atent selecţionate. Astfel, portofoliul reunit sub stindardul „Calitatea Viitorului Sănatos” este adus astăzi în vizorul publicului consumator.
Vedeta culinara a acestei primăveri este de departe uleiul de măsline De Prado. Aici vorbim despre o poveste. Despre ce înseamnă cu adevărat tradiţie. Fiindcă De Prado se traduce prin excelenţă, trudă şi dăruire, prin a VI-a generaţie care se ocupă cu creşterea măslinelor. Este, de fapt, un mix de culoare şi timp. În acest ulei de măsline prezentul şi trecutul îşi pun amprenta, cunoştinţele dobândite de la strămoşi se împletesc în permanenţă cu inovaţiile în domeniu şi tehnologia.
De asemenea, discutăm despre produse eco, mult râvnite de români, care, în sfârşit, acum mai mult ca oricând, au ajuns la concluzia că viaţa înseamnă viitor.
General Managerul Companiei Portuguese Management, domnul Mihai Codrianu, a afirmat în faţa publicului invitat că lansează un nou concept pe piaţa din România pentru segmentul Horeca, acela de auditor culinar. Compania Portuguese Management va oferi consultanţă celor din această industrie cu privire la produsele comandate şi, bineînţeles, reţete tradiţionale portugheze, după care respectiva locaţie va fi ţinută sub stricta lor supraveghere o perioadă de minimum şase luni.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Corina Martin botează un nou brand turistic: Regiunea Gorj

După momentul în care Gorjul a reușit să câștige Oscarul turismului mondial pentru Axa Brâncuși din Târgu Jiu, pe 4 iulie 2014, s-au pus  bazele constituirii ”Asociației pentru Promovare și

Editorial 0 Comments

Și noi, oamenii, avem nevoie de RESTART!

Când pofta de viață intră pe slow motion, când suntem mai mult triști decât zâmbitori, când contul e cu burta lipită de spate, când imaginea din oglindă nu ne mai

Editorial 0 Comments

Dincolo de nori e soare!

Turism Club a explorat Madeira, Paradisul portughez din Atlantic. Un petic de pământ în mijlocul Oceanu­lui Atlantic, Madeira pare mai aproape de Rai decât de Pământ. Florile au culori aproape

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!