Portuguese Fest, în Bucureşti

Portuguese Fest, în Bucureşti

Pentru câteva zile, bucureştenii au asistat la a doua ediţie a Portuguese Fest, manifestare cu specific portughez, care s-a desfăşurat în incinta restaurantului Gallo Nero. Evenimentul organizat cu sprijinul Ambasadei Portugaliei la Bucureşti este al doilea, dintr-o serie de 10 evenimente pe care organizatorul, Portuguese Management, urmează să le aducă în atenţia publicului din România în sezonul primăvară – vară 2014. Cei prezenţi, personalităţi alese, reprezentanţi ai comunităţii de business, cât şi reprezentanţi ai mass-media au făcut cunoştiinţă cu o gamă largă de produse portugheze, naturale, ecologice, cu tradiţie, pline de istorie, pline de autentic, produse venite din inima latinităţii şi care vorbesc de la sine despre un mod de viaţă. De asemenea, toţi cei prezenţi au asistat şi la un impresionant show culinar, unde s-au evidenţiat langustele, alături de creveţi, calamar şi scoici. Apoi, cei prezenţi au fost răsfăţaţi, gustând din sălbaticul peşte Bacalhau şi, nu în ultimul rând, în aplauzele tuturor s-a pregătit porcul iberic.

Portuguese Management este singura companie din România care a primit girul Guvernului Portughez să comercializeze şi să promoveze, în România, o vastă gamă de produse portugheze, atent selecţionate. Astfel, portofoliul reunit sub stindardul „Calitatea Viitorului Sănatos” este adus astăzi în vizorul publicului consumator.
Vedeta culinara a acestei primăveri este de departe uleiul de măsline De Prado. Aici vorbim despre o poveste. Despre ce înseamnă cu adevărat tradiţie. Fiindcă De Prado se traduce prin excelenţă, trudă şi dăruire, prin a VI-a generaţie care se ocupă cu creşterea măslinelor. Este, de fapt, un mix de culoare şi timp. În acest ulei de măsline prezentul şi trecutul îşi pun amprenta, cunoştinţele dobândite de la strămoşi se împletesc în permanenţă cu inovaţiile în domeniu şi tehnologia.
De asemenea, discutăm despre produse eco, mult râvnite de români, care, în sfârşit, acum mai mult ca oricând, au ajuns la concluzia că viaţa înseamnă viitor.
General Managerul Companiei Portuguese Management, domnul Mihai Codrianu, a afirmat în faţa publicului invitat că lansează un nou concept pe piaţa din România pentru segmentul Horeca, acela de auditor culinar. Compania Portuguese Management va oferi consultanţă celor din această industrie cu privire la produsele comandate şi, bineînţeles, reţete tradiţionale portugheze, după care respectiva locaţie va fi ţinută sub stricta lor supraveghere o perioadă de minimum şase luni.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Noi proiecte in promovarea si dezvoltarea turismului din Bucuresti

Potrivit ultimei informari de presa privind activitatea desfasurata de Ministrul Delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, in perioada 28.01-01.02.2013, doamna Maria Grapini s-a intalnit recent cu Primarul General

Editorial 0 Comments

Noile povești ale Dunării: “Floating Conference 2015”

Timp de 10 zile, de pe 15 pe 25 iunie, nava de croazieră Steaua Deltei a purtat pe Dunăre mai bine de 500 de participanți la o Conferință Plutitoare (“Floating

Editorial 0 Comments

Agentia de turism Kara Travel a intrat in faliment

ANAT informeaza opinia publica despre faptul ca agentia de turism Kara Travel, membra ANAT din anul 1997, a intrat in faliment cu incepere din data de 27 august 2013; ANAT

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!