Portuguese Fest, în Bucureşti

Portuguese Fest, în Bucureşti

Pentru câteva zile, bucureştenii au asistat la a doua ediţie a Portuguese Fest, manifestare cu specific portughez, care s-a desfăşurat în incinta restaurantului Gallo Nero. Evenimentul organizat cu sprijinul Ambasadei Portugaliei la Bucureşti este al doilea, dintr-o serie de 10 evenimente pe care organizatorul, Portuguese Management, urmează să le aducă în atenţia publicului din România în sezonul primăvară – vară 2014. Cei prezenţi, personalităţi alese, reprezentanţi ai comunităţii de business, cât şi reprezentanţi ai mass-media au făcut cunoştiinţă cu o gamă largă de produse portugheze, naturale, ecologice, cu tradiţie, pline de istorie, pline de autentic, produse venite din inima latinităţii şi care vorbesc de la sine despre un mod de viaţă. De asemenea, toţi cei prezenţi au asistat şi la un impresionant show culinar, unde s-au evidenţiat langustele, alături de creveţi, calamar şi scoici. Apoi, cei prezenţi au fost răsfăţaţi, gustând din sălbaticul peşte Bacalhau şi, nu în ultimul rând, în aplauzele tuturor s-a pregătit porcul iberic.

Portuguese Management este singura companie din România care a primit girul Guvernului Portughez să comercializeze şi să promoveze, în România, o vastă gamă de produse portugheze, atent selecţionate. Astfel, portofoliul reunit sub stindardul „Calitatea Viitorului Sănatos” este adus astăzi în vizorul publicului consumator.
Vedeta culinara a acestei primăveri este de departe uleiul de măsline De Prado. Aici vorbim despre o poveste. Despre ce înseamnă cu adevărat tradiţie. Fiindcă De Prado se traduce prin excelenţă, trudă şi dăruire, prin a VI-a generaţie care se ocupă cu creşterea măslinelor. Este, de fapt, un mix de culoare şi timp. În acest ulei de măsline prezentul şi trecutul îşi pun amprenta, cunoştinţele dobândite de la strămoşi se împletesc în permanenţă cu inovaţiile în domeniu şi tehnologia.
De asemenea, discutăm despre produse eco, mult râvnite de români, care, în sfârşit, acum mai mult ca oricând, au ajuns la concluzia că viaţa înseamnă viitor.
General Managerul Companiei Portuguese Management, domnul Mihai Codrianu, a afirmat în faţa publicului invitat că lansează un nou concept pe piaţa din România pentru segmentul Horeca, acela de auditor culinar. Compania Portuguese Management va oferi consultanţă celor din această industrie cu privire la produsele comandate şi, bineînţeles, reţete tradiţionale portugheze, după care respectiva locaţie va fi ţinută sub stricta lor supraveghere o perioadă de minimum şase luni.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Hotel Valea cu Pesti – destinatie de vedeta in muntii Fagaras

Haideti cu noi in Fagaras, pe Transfagarasan, o destinatie unica in Romania pe care din ce in ce mai multi turisti straini o gasesc irezistibila. De aceeasi parere a fost

Editorial 0 Comments

Românii au cheltuit în 2014, pentru vacanţe în Malta, peste 6,5 milioane de euro

Anul acesta, una dintre cele mai populare destinații pentru vacanță a fost Malta, un arhipeleag de 6 insule în mijlocul Mediteranei. Cei peste 6.000 de turiști români care și-au petrecut

Editorial 0 Comments

S-a lansat programul „Litoralul pentru toti” – editia de primavara

ANAT, Asociatia LITORAL-DELTA DUNARII, Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (F.P.T.R.) si patronatele de pe Litoral lanseaza a XII-a editie a programului „Litoralul pentru Toti”, editia de primavara 2013 -06 mai

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta