România, promovată internațional prin gastronomie
Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".
Despre Autor
S-ar putea sa iti placa
O saptamana incarcata pe agenda Ministrului Maria Grapini
Pentru a respecta transparenta principalelor activitati saptamanale aflam mai jos cateva date despre activitatea desfasurata de ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism Maria Grapini, in perioada 18.03
TUI TravelCenter România a împlinit 3 ani
În luna septembrie a acestui an s-au împlinit trei ani de când Grupul Eurolines a lansat pe piaţa românească brand-ul TUI TravelCenter, în urma semnării unui parteneriat strategic cu cel
Malta, într-o expoziție, la București
Malta este una dintre destinațiile turistice de top pentru turiștii români. Oferă cultură – mai ales prin numărul mare de monumente UNESCO reunite pe insulele din Marea Mediterană, relaxare de
0 Comments
Niciun comentariu inca!
Poti fi primul care comenteaza articolul!