România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

O saptamana incarcata pe agenda Ministrului Maria Grapini

Pentru a respecta transparenta principalelor activitati saptamanale aflam mai jos cateva date despre activitatea desfasurata de ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism Maria Grapini, in perioada 18.03

Editorial 0 Comments

Investitie de 4 milioane euro in modernizarea Casei Turistilor VitalHotel

Noiembrie a a dus cu ea vesti bune pentru statiunea Paltinis si turistii care doresc sa îsi petreaca vacantele in zona – cea mai importanta investitie in infrastructura turistica din

Editorial 0 Comments

Tabara de creatie – un nou concept turistic in inima muntilor Fagaras

Turist de weekend sau amator de un sejur pentru 7 zile? Indiferent de preferinta, avem acum un nou produs pentru pasionatii de calatorii – prima editie a Taberei de Creatie

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!