România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Cea de a 30-a editie a Targului de Turism al Romaniei

In perioada 14 – 17 noiembrie 2013, ROMEXPO organizeaza cea de a 30-a editie a Targului de Turism al Romaniei, manifestare expozitionala de referinta pentru turismul din tara si de

Editorial 0 Comments

Târgul de Turism al României, ediția de primăvară 2015

Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României se apropie de start. Aceasta va avea loc în perioada 12-15 martie 2015, în Paviloanele C1-C6, din cadrul Centrului Expozițional Romexpo

Editorial 0 Comments

Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, în cifre

A fost TTR 2014, ediţia de primăvară. Nouă nu s-a părut unul dintre cele mai bune târguri din ultimii cinci ani. Standuri frumoase, din ce în ce mai bine puse

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!