România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Sfânta Parascheva strânge mii de credincioşi la Iaşi de peste 350 de ani

“Să fugim de patimile cele otrăvitoare de suflete” Una dintre cele mai mari sărbători ale toamnei este cea a Sfintei Parascheva, Cea ale cărei moaşte se află la Iaşi. Pe

Editorial 0 Comments

A început programul „Litoralul pentru toţi 2014”

Se apropie vara! Acesta este primul gând atunci când vedem că se derulează prima parte a programului Litoralul pentru toţi! Cei cărora le place să se bucure de mare când

Editorial 0 Comments

ANAT solicita descentralizarea competentei autorizarii unitatilor din turism

ANAT si Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania solicita descentralizarea  competentei autorizarii unitatilor din turism, amendament depus de noi la Legea Turismului, in diversele variante de lucru ale proiectului

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta