România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

O saptamana incarcata pe agenda Ministrului Maria Grapini

Pentru a respecta transparenta principalelor activitati saptamanale aflam mai jos cateva date despre activitatea desfasurata de ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism Maria Grapini, in perioada 18.03

Editorial 0 Comments

TUI TravelCenter România a împlinit 3 ani

În luna septembrie a acestui an s-au împlinit trei ani de când Grupul Eurolines a lansat pe piaţa românească brand-ul TUI TravelCenter, în urma semnării unui parteneriat strategic cu cel

Editorial 0 Comments

Malta, într-o expoziție, la București

Malta este una dintre destinațiile turistice de top pentru turiștii români. Oferă cultură – mai ales prin numărul mare de monumente UNESCO reunite pe insulele din Marea Mediterană, relaxare de

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta