România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Rezultatul muncii în echipă: clienţi mulţumiţi

– Conferinţa TUI şi Eurolines din 27 februarie 2014 – Printr-o conferinţă de presă elegantă, Grupul Eurolines România a anunţat, la Bucureşti, pe 27 februarie 2014, încheierea anului 2013 cu

Editorial 0 Comments

ANAT lansează Târgul de Turism “Vacanța” între 21-23 martie 2014

Cel mai mare târg de turism din vestul țării se va desfășura anul acesta la Timișoara, în perioada 21 – 23 martie. Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România

Editorial 0 Comments

MATCA, un proiect pentru grupurile vulnerabile pe piața muncii

Creatoarea de modă Doina Levintza se implică într-un proiect de accedere a grupurilor vulnerabile pe piața muncii. Asociaţia ANCE EUROPE împreună cu “AUR” – Asociaţia Naţională a Specialiştilor în Resurse

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!