România, promovată internațional prin gastronomie

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade de câte 30 de minute și care își propune să continue campania de promovare a României, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia". Potrivit declarației producătorului Eoin O'Shea, care se află în prezent în România pentru a finaliza filmările la proiect "este un program despre mâncarea și vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, și Olivier Magny, expert în vinuri din Paris". Ambii prezentatori au declarat Delta Dunării "unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-au văzut până acum".

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Frescele Bisericii Dragomirna, restaurate prin Regio, concurează pentru Premiul Publicului!

Puteţi vota online până pe 20 aprilie! Frescele Bisericii ”Pogorârea Sfântului Duh” din Mânăstirea Dragomirna, judeţul Suceava, restaurate prin Regio, ar putea primi şi Premiul Publicului 2014, dacă adună suficiente

Editorial 0 Comments

Romania, promovata in 2013 intr-un catalog propriu de turoperatorul ITS Reisen

ITS Reisen intentioneaza sa extinda, in anul 2013, promovarea pentru Romania, printr-o brosura dedicata tarii noastre, distribuita in Germania, Austria si Elvetia. Brosura va  prezenta destinatii si produse turistice specifice

Editorial 0 Comments

10 motive… pentru care ar trebui să vizitezi Barcelona în luna ianuarie

"Nu mai încape vorbă – Barcelona este un oraș complet. De fiecare dată mă reîntorc cu mare plăcere și găsesc ceva de făcut, deși am fost de atâtea ori în

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta