Wens Travel s-a relansat, cu o nouă identitate vizuală și un nou website

Wens Travel s-a relansat, cu o nouă identitate vizuală și un nou website

Agenția de turism Wens Travel, unul din cei mai importanți jucători pe piața de turism din Transilvania, s-a relansat pe 4 decembrie, cu o nouăidentitate vizualăși un nou website – www.wens.ro. Noul site marcheazăîmplinirea a 17 ani de existențăa Wens Travel, care are sediul în Cluj-Napoca, și totodatămutarea focusului companiei către servicii pentru segmentul de leisure.

“Site-ul nostru nu va conține sute  de pachete. Noul site își propune să-i inspire pe cei din grupurile noastre țintă, încurajându-i săne trimităideile si bugetele lor, iar noi săle construim vacanțele dupa dorințe și posibilități”, spune Mihaela Călușer, Director general și acționar majoritar Wens Travel.

Structura noului site a fost gândităpentru a spune povestea locului, aducându-l pe fiecare potențial călător, vizual și contextual, cât mai aproape de spiritul călătoriei. Wens Travel nu vinde vacanțe și oferte, ci propune experiențe gândite pentru călători specifici, care își doresc mai mult decât o banalăvacanță. Sunt folosite hărți dinamice, care redau circuitul călătoriei și pe care fiecare potențial călător le poate folosi pentru a naviga în întreaga zonă, așa cum ar face-o în orice alt Google Map sau Google Street View. 

Personalizarea 100% a călătoriei printr-o comunicare directă și deschisăcu echipa Wens este extrem de importantă, asa că o căsuțăcu “Trimite-ne ideea ta”, a fost inclusăatât ca soluție individualădar și ca alternativăpentru fiecare circuit a-la-carte și pentru fiecare din cele trei paliere de preț: Wow, Enjoy și Go. Site-ul este construit pentru toate tipurile de display-uri, de la telefoane pânăla monitoare mari.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Turist in Romania 0 Comments

F.P.T.R. şi ANAT lansează programul „Weekend în Bucureşti”

Preţuri între 159 și 259 de lei pentru 2 nopți de cazare în Bucureşti în decembrie Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), împreună cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism

Turist in Romania 0 Comments

Muntele făcut din poruncă împărătească şi Uriaşii care se jucau cu pietrele

Istorii povestite prin viu grai şi devenite legendare. Probabil că nu există loc însemnat pe pământul ţării care să nu aibă parte de cel puţin o legendă. Inventiv, românul a

Turist in Romania 1Comments

Happy Tour Group a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 60 milioane de euro

Happy Tour Group, liderul pieței de turism din România, a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri de 60 milioane de euro venituri realizate exclusiv din turism. ”Anul

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!