Wens Travel s-a relansat, cu o nouă identitate vizuală și un nou website
Agenția de turism Wens Travel, unul din cei mai importanți jucători pe piața de turism din Transilvania, s-a relansat pe 4 decembrie, cu o nouăidentitate vizualăși un nou website – www.wens.ro. Noul site marcheazăîmplinirea a 17 ani de existențăa Wens Travel, care are sediul în Cluj-Napoca, și totodatămutarea focusului companiei către servicii pentru segmentul de leisure.
“Site-ul nostru nu va conține sute de pachete. Noul site își propune să-i inspire pe cei din grupurile noastre țintă, încurajându-i săne trimităideile si bugetele lor, iar noi săle construim vacanțele dupa dorințe și posibilități”, spune Mihaela Călușer, Director general și acționar majoritar Wens Travel.
Structura noului site a fost gândităpentru a spune povestea locului, aducându-l pe fiecare potențial călător, vizual și contextual, cât mai aproape de spiritul călătoriei. Wens Travel nu vinde vacanțe și oferte, ci propune experiențe gândite pentru călători specifici, care își doresc mai mult decât o banalăvacanță. Sunt folosite hărți dinamice, care redau circuitul călătoriei și pe care fiecare potențial călător le poate folosi pentru a naviga în întreaga zonă, așa cum ar face-o în orice alt Google Map sau Google Street View.
Personalizarea 100% a călătoriei printr-o comunicare directă și deschisăcu echipa Wens este extrem de importantă, asa că o căsuțăcu “Trimite-ne ideea ta”, a fost inclusăatât ca soluție individualădar și ca alternativăpentru fiecare circuit a-la-carte și pentru fiecare din cele trei paliere de preț: Wow, Enjoy și Go. Site-ul este construit pentru toate tipurile de display-uri, de la telefoane pânăla monitoare mari.
Despre Autor
S-ar putea sa iti placa
Românii au cheltuit în 2013 două miliarde de euro pe vacanțe
Indiferent de ceea ce se întâmplă cu sectoarele economice ale României și în pofida reducerilor masive de personal, românii nu renunță la călătorii.
ANAT solicită îmbunătățirea urgentă a regimului vizelor pentru străini
ANAT se adresează Guvernului României și solicită Ministerului de Externe să soluționeze problema obținerii vizelor de către țările emițătoare de turiști pentru piața din România, printre care se numără Republica
S-a incheiat editie de toamnă a Targului de Turism al României
16.000 de vizitatori au trecut pragul celei de-a 30-a ediții a Târgului de Turism al României, desfășurată între 14-17 noiembrie 2013, la Romexpo. Aproximativ 200 de companii din România, dar
0 Comments
Niciun comentariu inca!
Poti fi primul care comenteaza articolul!