Happy Tour Group a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 60 milioane de euro
Happy Tour Group, liderul pieței de turism din România, a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri de 60 milioane de euro venituri realizate exclusiv din turism.
”Anul 2013 a fost unul de investiții în tehnologie și online marketing, în abordări diferite ale activităților pe care le desfășurăm. Rezultatele acțiunilor de anul trecut și, parțial, de anul acesta se vor revedea în rezultatele aferente anului 2014”, spune Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour Group.
În 2013, creșterile cele mai importante au fost realizate pe segmentul de leisure, în medie 12%. Au fost introduse destinații noi, foarte apreciate de publicul român. Printre acestea amintim Madeira, Bodrum si Chania, din insula Creta. De asemenea, am înregistrat o creștere de 8% pe segmentul de city break. Cele mai populare astfel de pachete au fost către destinații precum Praga, Paris, Bracelona, Londra sau Madrid.
”Din ce în ce mai mulți români aleg să călătorească vara pe destinațiile operate cu charter. Anul trecut am avut 14 chartere către Grecia, Turcia, Spania și Cipru. Pentru 2014, păstrăm actualele destinații, noutățile fiind reprezentate de diversificarea ofertelor charter pentru Bodrum și Chania (Creta), introduse anul trecut”, declară Javier Garcia del Valle.
De asemenea, vânzările biletelor de avion au înregistrat o creștere în 2013 comparativ cu anul precedent, trend așteptat să se mențină și în 2014. Biletele de avion pentru cursele externe au reprezentat 85% din vânzările totale de bilete de avion. Același procent este valabil pentru clasele de călătorie, respectiv 85% clasa economic și 15% business class și first class. ”Analizând scopul călătoriilor pentru anul 2013, avem un raport de 45% -55% pentru vacanțe versus vânzările pentru clienții corporate. ”, spune Javier Garcia del Valle. ”De asemenea, vânzările de bilete low cost au crescut cu aproximativ 10% în 2013 ca volum, comparativ cu 2012. Cele mai căutate destinații au fost Barcelona, Milano și Roma”, adaugă Javier Garcia del Valle.
Happy Tour Group este cel mai mare grup de turism din România, compus din agenția de turism Happy Tour, portalul de rezervări online Paravion, agenția Travel House și turoperatorul Prestige Tours. La nivel național sunt 90 de agenții afiliate Happy Tour. În prezent, Happy Tour Group are aproximativ 150 de angajați.
Despre Autor
S-ar putea sa iti placa
Romania va putea să-și capitalizeze potențialul turistic de la Dunăre prin Strategia UE pentru regiunea Dunării, cu condiția să acceseze fondurile de coeziune disponibile pentru implementarea proiectelor dezvoltate în cadrul acesteia. România și Bulgaria
Oraşul Râşnov, recent desemnat prin lege staţiune de interes naţional, a primit în decembrie 2012, alături de stațiunea Mamaia, premiul pentru cea mai „fashion” destinaţie turistică din România, în cadrul
Raliul maşinilor de epocă „Liege-Sofia-Liege” cu popas pe Transfăgărăşan
Dacă noi, românii, încă nu ne-am convins că Transfăgărăşanul este un drum spectaculos, vin străinii să ne arate acest lucru. În cursul zilei de 27 august, pe Transfăgărăşan s-a desfăşurat
Ședință foto incendiară cu Marius Marin la Târgul de Turism
Cine a fost joi, 13 noiembrie, la deschidere Târgului de Turism de la Romexpo și a trecut pe la Standul Malta Travel a putut asista la o ședință foto unică. Protagoniști: cântărețul Marius Marin și iepurașul Playboy, Andreea Popa. Cei
1 Comment
Vera Mowris
iunie 03, 15:02