Rezultatul muncii în echipă: clienţi mulţumiţi

Rezultatul muncii în echipă: clienţi mulţumiţi

– Conferinţa TUI şi Eurolines din 27 februarie 2014 –

Printr-o conferinţă de presă elegantă, Grupul Eurolines România a anunţat, la Bucureşti, pe 27 februarie 2014, încheierea anului 2013 cu o cifră de afaceri de 330 de milioane de lei. Cele 20 de companii din România, Germania şi Republica Moldova, ce fac parte din Grupul Eurolines, au înregistrat în anul ce a trecut o creştere de 30% faţă de anul anterior.

 

● 70% din această cifră este realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines.

● Vânzările de pachete turistice au crescut cu 61%, cele de bilete de avion cu 18% şi cele de autocar cu 7%.

● În plus, pentru acest an, Grupul Eurolines estimează o creştere a cifrei de afaceri de minim 20%, iar valoarea pachetelor turistice vândute de reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines va fi cu 38% mai mare.

În acelaşi timp, Eurolines anunţă continuarea investiţiilor atât în înnoirea flotei de autocare şi în creşterea celei de rent-a-car, în dezvoltarea reţelei de agenţii de turism şi introducerea unui nou concept de agenţie, în tehnologie şi în online, precum şi în crearea unui training center intern. Investiţiile totale programate pentru acest an de  Grupul Eurolines se ridică la aproximativ 14 milioane de lei.

Investiţia în cele două noi agenţii de turism aflate în Afi Mall Ploieşti şi Mall Băneasa s-a ridicat la suma de 500.000 de lei. Acest nou concept vizual marchează înlocuirea unui model clasic de agenţie de turism care ţintea vânzarea, ofertarea şi rezervarea pachetelor turistice cu unul care valorizează experienţa.

TUI TravelCenter oferă cele mai frumoase amintiri

TUI TravelCenter oferă mai mult decât pachete turistice în toate destinaţiile de turism ale lumii, oferă cele mai frumoase amintiri.

De asemenea, 8 noi autocare Beulas Glory, cunoscute pentru cel mai înalt grad de siguranţă şi confort pentru pasageri şi echipaj, se vor alătura flotei de 33 de autocare deja existente a Rombus Transport. Obiectivul este implementarea unui nou concept de calitate în transportul internaţional de persoane, punând confortul şi experienţele de călătorie ale clienţilor Eurolines în centrul preocupărilor. Acestea vor avea şi locuri de business class, cu facilităţile necesare. De exemplu, pe tetiere se vor găsi ecrane pentru gadgeturi moderne, cu prizele necesare, spaţiul între scaune va fi mai mare, vor fi aparate pentru sandvişuri şi cafea, iar diferenţa la un bilet pentru locurile business class nu va fi mai mare de 10% peste un bilet de călătorie normal. Autocarele Beulas Glory vor merge pe rute spre Germania şi vor intra în circuit începând cu prima jumătate a lunii iunie.

Investiţii însemnate s-au realizat deja în acest an în flota de autoturisme a Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Payless. Clienţii Touring Rent Auto pot alege din cele 255 de autovechicule pe care compania le pune la dispoziţie pentru a fi închiriate.

“Creşterile cifrei de afaceri a Eurolines România în 2013 şi în 2014 au la bază investiţiile în principalele direcţii-cheie, respectiv în pregătirea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor, în îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare, dezvoltarea reţelei de agenţii de turism şi modernizarea flotei de autocare şi autoturisme. Ne dorim ca acest an să confirme preluarea de către Touring Europabus România a leadershipului companiilor de turism din România, atât în ceea ce priveşte reţeaua de agenţii cât şi a cifrei de afaceri şi să fim opţiunea numărul unu a românilor în materie de turism şi transport “, a declarat domnul Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România.

De asemenea, domnul Dragoş Anastasiu a ţinut să menţioneze faptul că anul 2013 a însemnat pentru întreaga echipă TUI şi partenerii săi o perioadă în care s-a înţeles că prin colaborare, şi mai puţin prin principiile concurenţei, se poate merge înainte, iar profiturile sunt cel puţin la fel de mari şi prin această abordare.

Un obiectiv prioritar şi permanent al TUI şi Eurolines pentru 2014 este punerea accentului pe creşterea calităţii serviciilor oferite şi faptul că s-a înţeles la toate nivelurile că munca în echipă este foarte importantă şi aduce beneficii tuturor părţilor implicate. Lucrul în echipă aduce randament mai bun, iar satisfacerea tuturor cerinţelor turistului este pe primul loc.

Eurolines lansează un proiect inedit pentru industria românească de turism

Pentru 2014, Grupul Eurolines pregăteşte încă un proiect inedit, o premieră în industria turistică românească. Pentru un an, o membră a echipei de management va călători în jurul lumii, pentru a documenta scris, foto şi video experienţa sa prin 25 de ţări, adresată şi customizată pentru clienţii TUI TravelCenter. Este vorba despre Anca Duşe, advertising manager în cadrul companiilor TUI şi Eurolines, al cărei periplu prin lume îl vom urmări şi noi şi vă vom ţine la curent.

 

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

Delta Dunarii si izvoarele termale – puncte de atractie pentru turistii straini

In ultimele saptamani, odata cu inceperea noului an, sectorul turist romanesc pare sa beneficieze de o noua abordare in ceea ce priveste strategia de promovare catre segmentul turistilor straini. Altfel

Editorial 0 Comments

Turiștii străini în România preferă city break-urile, circuitele și pachetele de odihnă

  Anul trecut 1,7 milioane de turiști străini au vizitat România. Aceștia au petrecut 3,5 milioane de nopți în țara noastră, de 4 ori mai puțin decât în Bulgaria (14,3

Editorial 0 Comments

În luna septembrie ne bucurăm de mare cu preț redus

Toamna e aici, la doi pași. Ne aflăm în ultima săptămână de vară, dar luna septembrie se anunță plină de soare, iar cei care nu au văzut marea anul acesta

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta