România a atras mai mulţi turişti străini în 2013
Vestea buna este aceea ca turiştii străini au petrecut anul trecut în România 3,5 milioane de nopţi. Vestea proasta este aceea ca avem printre cele mai scăzute niveluri din UE, de peste patru ori sub rezultatele Ungariei sau Bulgariei. Numarul de nopti petrecute de turistii straini în structurile de cazare din România a crescut in 2013 cu 5,1%, dar in turismul românesc abia una din cinci înnoptări e rezervata de un turist strain, potrivit datelor Eurostat.
La noi in tara turiştii străini reprezintă 18% din piaţă, cel mai redus procentaj din UE. Potrivit datelor furnizate de Institutului Naţional de Statistică, de 1,62 milioane de turisti straini ne-au vizitat tara, romanii dominand insa cu 15,6 milioane de înnoptări ale rezidenţilor în structurile de cazare, dintr-un total de 19,1 milioane. Ceea ce ne dovedeste ca in prezent turismul romanesc ramane preponderent intern. Cum stau celelalte tari cand vine vorba de turismul de incoming?
In topul tarilor cu cei mai multi vizitatori, se numara Marea Britanie cu plus 16,7%, Grecia, cu 13,2%, Cehia cu 20,8 milioane de înnoptări ale străinilor – 53% din piaţă, Austria, cu 78,1 milioane de cazari în structurile turistice.
Spania ramane insa liderul Europei în turism, cu un total de 251,9 milioane înnoptări ale turiştilor străini, reprezentând 65% din piaţă in timp ce in Croaţia şi Cipru au peste 90% din turişti străini.
Despre Autor
S-ar putea sa iti placa
Surpriză colorată de la Malta Travel, la TTR
În timpul Târgului de Turism al României, în perioada 13-16 martie 2014, Agenţia Malta Travel oferă promoţii tentante pentru vacanţa de vară, dar are pentru vizitatorii standului şi o surpriză…
Sixt şi-a premiat colaboratorii la Târgul de Turism al României
Cunoscuta companie de închirieri auto Sixt şi-a premiat cei mai buni colaboratori, dintre agenţiile de turism, la ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, ce a avut loc
4 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc în presa germană
Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) va organiza în perioada martie 2014 – mai 2015 o licitaţie pentru a desemna o agenţie care să gestioneze o campanie media în presa germană.
0 Comments
Niciun comentariu inca!
Poti fi primul care comenteaza articolul!