Să vorbim despre viitor la Colocviu C.A.E.S.A.R. „Turism în România 2030”
Eşti tânăr, ai idei şi iniţiativă? Atunci pe 10 iulie 2013 cu siguranţă ai mers la primul colocviu C.A.E.S.A.R. dedicat promovării și dezvoltării turismului românesc.
Evenimentul a fost organizat de Liga Studenților Români din Străinătate și Clubul Young Skal şi susţinut de Ministerul Economiei. Astfel, pe parcursul zilei s-a încercat identificarea principalelor priorități de dezvoltare și promovare a turismului în România 2030, pornind de la obstacolele reale cu care ţara se confruntă în acest moment.
Principalele teme abordate: Analiza resurselor umane, naturale și culturale ale României; Mediul de business, tehnologie și infrastructură – factori exponențiali pentru dezvoltarea turismului; Mediul legislativ și proceduri în turism; și Elemente de branding și avantaje competitive ale României.
Ajungem astfel la declaraţia domnului Dan Nechita, Fondator C.A.E.S.A.R. și Secretar General LSRS: „Obiectivul nostru este ca ce s-a discutat astăzi să ajungă pe masa decidenților și să aibă un impact concret în dezvoltarea României, obiectiv pe care am demonstrat de-a lungul a peste 4 ani că ni-l putem atinge cu succes.” Colocviul C.A.E.S.A.R. Turism în România 2030 este conceput a fi primul pas în găsirea unei strategii de dezvoltare pe termen lung a industriei turistice, oferind tinerilor pasionați de turism oportunitatea de a se implica în găsirea unor soluţii viabile pentru acest sector.
Despre Autor
S-ar putea sa iti placa
Bucureşti, oraş al Păcii
Astăzi, 25 aprilie, în cadrul Simpozionului Young Skal 2014 va fi organizată o ceremonie de acordare a titlului de „Oraș al păcii” municipiului București. În cadrul ceremoniei, echipa Skal International
Austrian Airlines, de 55 de ani în România
Una dintre cele mai serioase și respectate companii aviatice, Austrian Airlines, împlinește în luna septembrie 55 de ani de activitate în România.
Delta Dunarii si izvoarele termale – puncte de atractie pentru turistii straini
In ultimele saptamani, odata cu inceperea noului an, sectorul turist romanesc pare sa beneficieze de o noua abordare in ceea ce priveste strategia de promovare catre segmentul turistilor straini. Altfel
0 Comments
Niciun comentariu inca!
Poti fi primul care comenteaza articolul!