TUI TravelCenter România a împlinit 3 ani

TUI TravelCenter România a împlinit 3 ani

În luna septembrie a acestui an s-au împlinit trei ani de când Grupul Eurolines a lansat pe piaţa românească brand-ul TUI TravelCenter, în urma semnării unui parteneriat strategic cu cel mai mare grup de turism din lume, TUI Travel PLC. Cea mai mare reţea de agenţii de turism din România ţintea standardele internaţionale pentru distribuţia produselor turistice din România.

2011 a fost momentul în care TUI TravelCenter a înţeles că numai prin fidelizarea clienţilor se poate dezvolta sustenabil şi continuu, iar rezultatele financiare nu sunt altceva decât consecinţa feedback-ului pozitiv acordat de clienţi.

Plecând de la sloganul „We put a smile on peoples faces”, TUI TravelCenter a pornit în România un mare proiect de implementare a unei culturi organizatorice bazate pe servicii de excelenţă şi inovare, investiţia principală fiind făcută în resursa umană.

În acelaşi timp, au fost făcute investiţii importante în imaginea şi confortul oferit clienţilor în reţeaua de agenţii. Un nou concept de agenţie de turism a fost gândit şi implementat pentru a oferi clienţilor experienţe unice, încă din primul moment al achiziţionării vacanţei.

Site-ul www.tui-travelcenter.ro se dezvoltă în etape succesive şi, în curând, va fi lansată a treia versiune. Strategia multi-chanel (agenţii off-line şi o serie întreagă de site-uri on-line) este susţinută de o tehnologie avansată şi pe care Grupul o dezvoltă de peste 8 ani cu două firme din Grup, specializate pe dezvoltare de soft.

3 ani de când TUI TravelCenter este prezent pe piaţa din România în cifre:

 112 % creştere a cifrei de afaceri faţa de 2011: 66 milioane euro faţă de 31 milioane euro

 370% creştere a vânzărilor de vacanţe în 2014 faţă de 2011

 Numărul de agenţii a crescut de la 52 la 77: 47 TUI TravelCenter

 Operăm 10 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI în Turcia, Grecia şi Spania

TUI TravelCenter este brandul sub care operează Touring Europabus România, membră a Grupului Eurolines. Grupul Eurolines este alcătuit din 20 de companii şi preconizează pentru anul 2014 o cifră de afaceri de 90 milioane de euro.

 

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Editorial 0 Comments

i-Tour Schi 2013 lansat la Braşov

Luna aceasta, la Brasov, s-a dat startul editiei cu numarul trei a proiectului i-Tour Schi, dedicat informarii cat mai exacte a iubitorilor sporturilor de iarna asupra pârtiilor de schi omologate,

Editorial 0 Comments

România, promovată internațional prin gastronomie

Compania Scripps Networks Interactive, care deține Travel Channel și compania de producție Tuesday's Child, lucrează în prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde șase episoade

Editorial 0 Comments

Pregatiti-va din timp si nu ratati „Criteriul primei zăpezi”, ediţia a II-a

Cel mai important eveniment international de promovare turistica din Prahova si Brasov va avea loc in luna noiembrie. Info-evenimentul, denumit de organizatori „Criteriul primei zăpezi”, se alfă la ediţia a

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!