ANAT lansează cursul de calificare pentru agenți de turism și ghizi

ANAT lansează cursul de calificare pentru agenți de turism și ghizi

Centrul de Formare ANAT lansează din luna septembrie cursul de calificare pentru ocupația de Agent de Turism/Ghid. Cursul este destinat atât calificării personalului din agențiile de turism, dar și celor interesați să lucreze în cadrul agențiilor de turism – cu pregătire cel puțin absolvenți de studii medii, de preferat cu profil economic (turism/servicii), cunoștințe de limba engleză.

La absolvire sunt eliberate Certificate de calificare autorizate recunoscute de Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC – Autoritatea Națională pentru Calificări (fost CNFPA) şi avizate de către ANT – Autoritatea Naţională pentru Turism.

Cursul își propune să pregătească din punct de vedere teoretic, dar mai ales practic, viitoarea generație de agenți de turism, capabili să facă față noilor provocări cu care se confruntă acest sector.  La finalul acestui curs, absolvenții pot gestiona în mod independent, eficient și profesionist, activitățile din fișa postului unui agent de turism.

Tematica de studiu cuprinde:

Alcătuirea și promovarea pachetelor turistice,

Prezentarea destinațiilor din punct de vedere geografic, cultural și arhitectural,

Efectuarea operațiunilor uzuale din agențiile de turism,

Stabilirea de relații cu clienții și furnizorii,

Cunoștințe de marketing, promovare și social-media,

Transporturi (aerian, feroviar, maritim și rutier),

Calcul tarifar pentru bilete de avion (aplicație practică GDS),

Rezervarea și emiterea biletelor de avion,

Gestionarea modificărilor, anulărilor și rambursărilor pentru biletele de avion,

Tehnici de vânzare și de tratare a reclamațiilor,

Cunoștințe de legislație în domeniul turismului și al protecției consumatorilor.

Lectorii cursului sunt:

Camelia Teodorescu, lector universitar doctor la Facultatea de Geografie, Universitatea București și predă discipline legate de geografie și turism cultural. A publicat 11 cărți și articole în domeniul geografiei în reviste importante din țară și străinătate. Experiența de lucru în echipe de cercetare a fost dezvoltată în timpul participării la contracte de cercetare din domeniul culturii și turismului cultural. Camelia Teodorescu va susține modulele dedicate geografiei și prezentării din punct de vedere cultural și arhitectural pentru destinații.

Camelia Slivneanu lucrează în domeniul resurselor umane din 1998, la companii naționale și multinaționale precum Coca Cola HBC, Cristim, Selgros Cash & Carry Romania și Philip Morris Romania. În prezent este HR Manager al Aerotravel. A absolvit Facultatea de Comerț din cadrul Academiei de Studii Economice și Masterul în Comunicare și Managementul Resurselor Umane din cadrul SNSPA. A participat de asemenea la cursuri în domeniul resurselor umane, deținând certificări de Trainer, Assessor și Coaching Trainer. Manager de proiect în programe Phare, autoare de articole în presa (Ziarul Financiar, Cariere, Evenimentul Zilei, Capital) și membru HR Club, este o persoana activă și cu o bogată experiență în aria relațiilor de muncă. Camelia Slivneanu va susține modulele dedicate conduitei profesionale, comunicării și dezvoltării personale.

Carmina Nițescu este consultantă de business și social media pentru companii din turism, este trainer și coach, face dezvoltare personală prin călătorii sau experiențe și organizează tabere tematice cu blogul ei de călătorii, Travel with a Smile. În prezent un reputat freelancer, ea are 8 ani de experiență în agenții de turism. În 2006 a deschis propria agenție de turism, iar între februarie 2011- mai 2013 a făcut parte din echipa TUI Travel Center – Eurolines. Este absolventă a numeroase Cursuri de specializare, atât în turism, cât și în leadership, business și comunicare, Coaching și NLP (Programare Neuro-Lingvistică): agent de turism și ghid, manager în activitatea de turism, agent acreditat IATA, Curs Mentorship Internet Business Online(MIBO), curs Mentorship Internet Business, Coach, Institutul de Cercetare si Dezvoltare a Excelentei (ICDE), Certificare ARONLP si EANLP (recunoscuta international) ca și NLP Master Practitioner, Certificare ARONLP si EANLP (recunoscută internațional), Certificat de absolvire a programului de specializare pentru formatori, acreditat CNFPA. Carmina Nițescu va susține modulele de cunoștințe despre turism, specificul activității din agențiile de turism și cele de comunicare, promovarea și vânzarea produselor turistice și importanta menținerii unei relații pe termen lung cu clienții.

Cătălina Hotoboc este consultantă de business pentru companiile din turism și formator în turism în programe POSDRU, de peste 2 ani. A fost consilier în cadrul Ministerului Turismului – Departamentul de Relații Internaționale și Promovare Turistică și Marketing, unde a coordonat activitățile de promovare și marketing ale birourilor de turism din Polonia, Ungaria, Cehia și Asia de SE. A fost director de Marketing, a implementat Marca Q pentru hotelurile și restaurantele din Romania și s-a ocupat de acreditarea hotelurilor. A absolvit mai multe cursuri în domeniul managementului de proiect și a managementului organizațional. Catalina Hotoboc va susține modulele dedicate unităților de cazare și de alimentație publica, dar și relațiilor cu furnizorii.

Adina Păun are o vastă experiență în domeniul turismului, activând atât în cadrul Ministerului Turismului, cât și în companii private, unde a ocupat funcții de conducere. Este ghid autorizat, având în portofoliu destinații precum Marea Britanie, Benelux, Spania, Turcia, Danemarca, Suedia,  Polonia, Emiratele Arabe Unite, Egipt, Tunisia, Israel, SUA, Canada, China. Este trainer autorizat IATA Montreal de peste 10 ani, cu o bogată experiență didactică, pregătind până în prezent circa 700 de agenți de turism acreditați IATA. A lucrat la elaborarea standardelor ocupaționale pentru agenții de turism și a participat la proiecte PHARE în domeniul calificării personalului pentru hoteluri, restaurante și turism. Deține numeroase certificări acordate de IATA/UFTAA: Professional skills for instructors, International travel and tourism  advanced foundation diploma, International travel and tourism advanced consultant diploma, International travel and tourism management diploma, International GDS fares and ticketing – AMADEUS certificate, Senior management diploma, Electronic booking tools diploma, Cambridge University diploma in travel and tourism standard level, Travel agents’ marketing certificate, curs de manager in turism, ghid național autorizat, trainer autorizat, manager de proiect. Adina Păun va susține modulele de transport feroviar, maritim si rutier.

Margareta Vasilevschi are o vastă experiență în domeniul aviației, activând de peste 20 de ani în cadrul companiei naționale de aviație TAROM. În prezent conduce departamentul de ticketing al TAROM. A  pregătit cu succes numeroși agenți de ticketing prin cursuri de ticketing organizate de TAROM și ANAT. Margareta Vasilevschi va susține modulele de transport aerian și elemente introductive în activitatea de ticketing.

Oleg Pelivan este consilier juridic cu o experiență profesională de peste 14 ani, în ultimii 5 ani a acordat consiliere juridică pentru numeroase agenții de turism pe probleme de drept civil, drept comercial, dreptul transporturilor, dreptul muncii, drept fiscal și proprietate intelectuală. A absolvit în 1999 Facultatea de Drept, Universitatea Babeș-Bolyai. Oleg Pelivan susține modulele de legislație în domeniul turismului și protecție a consumatorilor.

Lectori invitați:

AMADEUS – Georgeta Grigoroiu

Cursul teoretic are o durată de cinci zile a câte 8 ore, de regulă în ultima săptămână a fiecăreia din cele nouă luni ale programului de pregătire (360 de ore).

Pentru activitatea practică sunt alocate zece zile în fiecare lună (720 de ore), pe bază de contract de practică încheiat cu agenții membre ANAT din București și din țară, dintre care amintim: Aerotravel, EXIMTUR, Paralela 45, Tui Travel Center/Eurolines, Happy Tour, Paradis Vacanțe de Vis, Accent Travel & Events, La Piovra Turista, Kron- Tour, Micomis, Blue Moon Travel, Croaziere.net, Touropa, Mediterranean Holidays, Vola.ro, Discovery, Accord Birou de Turism, Danubius Travel.

Pentru a veni în sprijinul cursanților, taxa se achită astfel – la înscriere 350 lei, apoi 7 tranșe lunare a 175 lei, în total 1.575 lei (nu se adaugă TVA).

Înscrierile se pot face până la data de 15 septembrie 2014. La înscriere, cursanții susțin un test de cunoștințe de limba engleză. O parte din resursele de studiu, mai ales pentru ticketing, sunt în limba engleză.

Pentru informații suplimentare și cereri de înscriere: alexandra.mihalache@anat.ro sau office@anat.ro.

 

 

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Turist in Romania 0 Comments

O seara de luni la Gala Ambasadorii Turismului Romanesc

La iniţiativa doamnei Maria Grapini, Ministrul Delegat pentru IMM-uri, Mediu de afaceri şi Turism, luni, 19 august a.c a avut loc prima ediţie a Galei de decernare a titlului de

Turist in Romania 0 Comments

Târgul de Turism al României

În a doua zi a Târgului de Turism al României ce s-a desfăşurat la Romexpo între 14 şi 17 noiembrie 2013, au avut loc numeroase conferinţe de presă şi prezentări

Turist in Romania 0 Comments

Munții Făgăraș devin «acasă»pentru zimbri. Primii au ajuns deja în țară

Dispărut de pe meleagurile noastre acum aproximativ 200 de ani, zimbrul a fost reintrodus cu succes în ultimii ani în județele Neamț, Caraș-Severin și Hunedoara. Fundația Conservation Carpathia extinde acest

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta