Forbes a organizat o gală pentru cele mai cool branduri ale prezentului

Forbes a organizat o gală pentru cele mai cool branduri ale prezentului

Forbes România a organizat pe 20 noiembrie Gala Forbes COOL, eveniment care a adus în lumina reflectoarelor cele mai cool branduri ale prezentului și a marcat lansarea celei de-a treia ediții a Topului FORBES “100 Cool Brands ale noii generații”.

Topul FORBES „100 Cool Brands ale noii generații”,  realizat împreuna cu agenția de coolhunting ANTZ, oferă o radiografie de ansamblu a fenomenului ,,cool” în România și în plan internațional, dar și o perspectivă de viitor în materie de tendințe.

Aflată la a treia ediție, Gala Forbes COOL a celebrat și premiat brandurile care au reușit, în ultimul an, să-și comunice mesajul într-un mod suficient de original și de elocvent pentru a intra în grațiile unei categorii de public despre care se vorbește tot mai mult în ultimii ani. Cei pe care îi numim uneori hipsteri, alteori formatori de opinie, dar cărora noi preferăm să le spunem trendsetteri: cei care dau tonul, fac parte din generația care mișcă trenduri și vor să schimbe lumea având ca punct de plecare brandul lor personal.

Topul „100 Cool Brands in 2014” a fost stabilit în urma selecției, exprimării și analizei opiniei a 120 de formatori de opinie/trendsetteri români. Lista de mărci care au intrat în competiție cuprinde 300 de branduri, selectate pornind de la documentarea amănunțită pe mai multe media de informare (rapoarte din diverse domenii, publicații și bloguri).

Criteriile care au stat la baza discuțiilor, chestionarelor, analizelor împreună cu cei 120 de formatori de opinie (panelul de studiu de coolhunting) au avut la bază următoarele caracteristici: inovație, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate și responsabilitate.

Selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor au fost realizate de Antz, agenție de coolhunting care “scanează” și contextualizează evoluția comportamentului consumatorilor – influencers din estul Europei, în căutarea celor mai interesante și mai pline de potențial tendințe de consum, atitudini și mentalități.

Topul FORBES “100 Cool Brands ale noii generații” a fost editat de Forbes România, ediția românească a celei mai vândute reviste de business-lifestyle din lume.

În 2014, pentru al treilea an la rând, Apple este cel mai cool brand din topul FORBES “100 Cool Brands ale noii generații” și, totodată, cel mai cool brand din tehnologie.

Pentru lista completă de premianţi, accesaţi Forbes România

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Vacante active 0 Comments

Pub crawl, excursii prin puburile și barurile din București

Cum Bucureștiul este recunoscut peste hotare în special pentru distracțiile care se încing în cluburile și puburile de aici, a apărut astfel un nou tip de servicii (și de afacere)

De vazut & savurat 0 Comments

Laura Constantin face expoziție de henna, după un an sabatic

  Laura a studiat desenul la Liceul de Arte până în clasa a 9-a, când l-a dat pe profilul mate-info. Au urmat apoi ASE-ul și un job în bancă până

La pas prin lume 0 Comments

Ce poți face timp de 60 de ore, în incredibila Budapesta

Am trecut pe lângă Budapesta de zeci de ori și am intrat în oraș preț de cinci minute, o dată, când am greșit drumul. Nu mă întreba de ce, pentru

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!