Concluzii ANAT, după TTR 2014, ediţia de primăvară

Concluzii ANAT, după TTR 2014, ediţia de primăvară

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, desfăşurat între 13-16 martie la Bucureşti, a înregistrat prezenţa a peste 280 de companii, din 24 de ţări, care au ocupat o suprafaţă totală de peste 16.000 de metri pătraţi şi un număr de peste 30.000 de vizitatori.
Tour-operatori, hoteluri şi pensiuni, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, organizaţii de promovare a regiunilor turistice din România, dar şi prestatori de servicii de transport, cazare şi
agrement s-au numărat printre participanţii la târg. Ne-au fost alături reprezentanţii presei de specialitate şi generaliste, bloggeri şi scriitorii de turism.
Tour-operatorii au lansat o ofertă diversă şi bogată din care n-au lipsit turismul de tratament/wellness/spa, destinaţiile exotice, croazierele, turismul de aventură şi cel religios, turismul medical, turismul cultural, rural şi de business etc.
Surprizele şi spectacolele desfăşurate la standurile agenţiilor de turism sau a asociaţiilor de promovare, i-au încurajat pe vizitatorii aflaţi la târg fie să cumpere o vacanţă, fie să-şi rezerve una.
Destinaţiile interne cele mai solicitate pentru primăvara şi vara acestui an au fost litoralul românesc, Mamaia aflându-se în topul preferinţelor, şi staţiunile montane şi de agroturism, Delta Dunării, pachetele balneare de refacere şi tratament, în timp ce destinaţiile externe cele mai cerute au rămas aceleaşi din anii anteriori: Grecia, Bulgaria, Turcia şi Spania.
Interesul pentru destinaţii exotice şi apetitul sporit pentru calitate şi confort este un alt trend consolidat: circuite de lux, ofertele premium în destinaţii exotice, Thailanda, Malaezia, Singapore, Kenya, sejururi cu safari, Republica Dominicană, Insulele Seychelles sunt doar
câteva dintre posibilităţile pentru care au optat vizitatorii aflaţi la târg. Şi croazierele sunt în atenţia turiştilor de când produsul a devenit mai accesibil, românii preferând Mediterana, Caraibele, Scandinavia şi Ţările Baltice.

Doamna Lucia Morariu, preşedinte ANAT, a declarat, în legătură cu prima ediţie a TTR 2014:
„Târgurile de turism şi călătorii sunt încă cele mai importante evenimente din turismul românesc şi ANAT a fost şi este motorul organizării acestora. Începând cu anul 2014, ANAT a insistat pe
organizarea de târguri de turism şi călătorii în întreaga ţară, fiind organizatori ai unor asemenea manifestări în principalele oraşe din România, conform unui calendar al târgurilor stabilit încă din vara anului 2013.
La TTR, membrii noştri au ocupat o suprafaţă de peste 9000 mp, cu 1000 mp mai mult decât la ediţia precedentă, standurile au fost spectaculoase, ofertele extrem de diversificate , aşa încât am avut ocazia să luăm parte la un eveniment de ţinută, de nivel cu adevărat european.
Consumatorii de călătorii, clienţii noştri, ne-au apelat în număr extrem de mare cu ocazia târgului, fiind interesaţi nu numai de reducerile de sezon sau facilităţile oferite cu ocazia târgului, cât mai ales de calitatea produselor turistice, siguranţa călătoriei, destinaţii noi şi/sau oferte turistice premium. Facilităţi precum plata în rate fără dobândă, zile gratuite de vacanţă, asigurări medicale, storno, transferuri sau excursii la destinaţie oferite bonus au atras în mod deosebit atenţia vizitatorilor, pe fondul maturizării pieţei de călătorii în România, piaţa care se orientează din ce în ce mai mult spre calitate, nu spre cantitate. Târgul de Turism al României este un eveniment organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, ANAT, FPTR, OPTBR şi ANTREC.

Despre Autor

S-ar putea sa iti placa

Turist in Romania 0 Comments

Final de proiect ”Nordul magic al Transilvaniei”

  Incheiat între Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013 şi Asociaţia Infoturism, în calitate de Beneficiar, proiectul “Nordul magic al Transilvaniei –Promovarea online

Turist in Romania 0 Comments

Apărătorul Cibinului are nevoie de un vot în competiția europeană „Copacul anului 2020”!

De zece ani treeoftheyear.org caută copacii din Europa cu cele mai interesante povești, iar în acest an, candidatul României se află în topul preferințelor. Este vorba despre un brad argintiu

Turist in Romania 0 Comments

Primul Masterclass de Vinuri Grecești în București, 27 mai 2014

La data de 27 mai 2014, la Tasting Room By Ethic Wine (Floreasca, București), a avut loc primul Masterclass de Vinuri Grecești, organizat de către Greka Terra (www.newgreekwine.ro), principalul importator

0 Comments

Niciun comentariu inca!

Poti fi primul care comenteaza articolul!

Spune parerea ta